Buğulanmış camlara
Yaptığım resimler
Aklıma gelir
Her kış geldiğinde
Oysa
Akıp geçmekteymiş ömrüm
Camdan süzülen
Her su damlası gibi...

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Buğulanmış camlara
Yaptığım resimler
Aklıma gelir
Her kış geldiğinde
Oysa
Akıp geçmekteymiş ömrüm
Camdan süzülen
Her su damlası gibi...