Gece ermeden sabaha
Dayansam kapına
Elimde çiçeklerle,
Gel desem,
Gelir misin benimle?

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Gece ermeden sabaha
Dayansam kapına
Elimde çiçeklerle,
Gel desem,
Gelir misin benimle?