Ne in var, ne de cin var ortada,
Birbirimize bakışıyoruz,
Bir alan önümüzde koskoca,
Dar gelir bize sıkışıyoruz.
Ayırt etmesin bizi kimseler,
Birbirimizle atışıyoruz,
Uzaktan uzağa inen darbeler,
Acı vermeden yatışıyoruz.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Ne in var, ne de cin var ortada,
Birbirimize bakışıyoruz,
Bir alan önümüzde koskoca,
Dar gelir bize sıkışıyoruz.
Ayırt etmesin bizi kimseler,
Birbirimizle atışıyoruz,
Uzaktan uzağa inen darbeler,
Acı vermeden yatışıyoruz.