]
Bu defa çok zordu
Babalar günü
Hep içime atmıştım
Gittiğin günü...
Oysa bugün
O kadar açık ki yokluğun...
Her yerde sen varsın
Ama yine de yoksun!!
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Sen hep bizimlesin aslında....
]
Bu defa çok zordu
Babalar günü
Hep içime atmıştım
Gittiğin günü...
Oysa bugün
O kadar açık ki yokluğun...
Her yerde sen varsın
Ama yine de yoksun!!