Radyoda bir hüzzam şarkı:
“Yine Bir Sızı Var İçimde Akşam Oldu Diye”
Masadayım,
Hani derler ya:”Bir kuş sütü Eksik”
Eksik olan kuş sütü olsun…
Hüzün baş tacı misafirim,
Ben onun derdindeyim…
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Radyoda bir hüzzam şarkı:
“Yine Bir Sızı Var İçimde Akşam Oldu Diye”
Masadayım,
Hani derler ya:”Bir kuş sütü Eksik”
Eksik olan kuş sütü olsun…
Hüzün baş tacı misafirim,
Ben onun derdindeyim…