Radyoda bir hüzzam şarkı:
“Yine Bir Sızı Var İçimde Akşam Oldu Diye”
Masadayım,
Hani derler ya:”Bir kuş sütü Eksik”
Eksik olan kuş sütü olsun…
Hüzün baş tacı misafirim,
Ben onun derdindeyim…
"Yazmak, varoluşsal bir bunalımın, kağıda dökülmüş şarap lekesidir." - Charles Bukowski (Kurgusal Alıntı)"
"Yazmak, varoluşsal bir bunalımın, kağıda dökülmüş şarap lekesidir." - Charles Bukowski (Kurgusal Alıntı)"
Radyoda bir hüzzam şarkı:
“Yine Bir Sızı Var İçimde Akşam Oldu Diye”
Masadayım,
Hani derler ya:”Bir kuş sütü Eksik”
Eksik olan kuş sütü olsun…
Hüzün baş tacı misafirim,
Ben onun derdindeyim…