Radyoda bir hüzzam şarkı:
“Yine Bir Sızı Var İçimde Akşam Oldu Diye”
Masadayım,
Hani derler ya:”Bir kuş sütü Eksik”
Eksik olan kuş sütü olsun…
Hüzün baş tacı misafirim,
Ben onun derdindeyim…
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
Radyoda bir hüzzam şarkı:
“Yine Bir Sızı Var İçimde Akşam Oldu Diye”
Masadayım,
Hani derler ya:”Bir kuş sütü Eksik”
Eksik olan kuş sütü olsun…
Hüzün baş tacı misafirim,
Ben onun derdindeyim…