Dem bu işte...Oh be !
Yeri, yönü yele verip de
Ayaksız varabilmek mümkünmüş menzillere...
Kapıları açmadan
Duvarları kaldırmadan
Ve mesafelere aldırmadan
Gömülebilirmiş gözlerine...
Dem bu işte...Oh be !
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Dem bu işte...Oh be !
Dem bu işte...Oh be !
Yeri, yönü yele verip de
Ayaksız varabilmek mümkünmüş menzillere...
Kapıları açmadan
Duvarları kaldırmadan
Ve mesafelere aldırmadan
Gömülebilirmiş gözlerine...
Dem bu işte...Oh be !