"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"

Heey

İnadına ters tarafa bakıyordu, kızgındı... / Bir yüreğin sıcacık çığlığını anlatmam gerekiyordu / iki satır yazıp okumak yetmişti... /

yazı resim

Yüreğimin kabarma noktasıdır,
Erişilmezliğine varmak
Dokunmak mabedine ellerininin.
Direnmenin kırılma noktasıdır,
Gözlerinin Artvin istikameti,
Heeeey gülüm,
Ordamısın?
Balıkesir bu yanadır...

Yorumlar

Başa Dön