"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Önce yüzümdeki hüznü alın, Bana gülen yüzümü geri verin, Sıkıntılarla geçmiş bir ömrü, Hayal kırıklıkları dolu bu gönlü, Çiğnenmiş gururu, alın; Bana onurumu geri verin… Dökülen yaşlardaki acıları, Yalnız gecelerdeki çığlığı, Bekleyişlerdeki durakları alın; Bana sevişmekten yorulan saatlerimi geri verin… Yılların derinleştirdiği çizgileri, Saçlarımdaki kırları, Zayıf yorgun bedenimi alın; Bana gençliğimi geri verin… Bana en güzel yaşlarımı, Yaşanmamış çocukluğumu, Bana küçük ellerimi geri verin… Küçük hayallerimi, Rüyamda uçurduğum koca uçurtmalarımı, Anneme babama uzun ömür dileyen dualarımı Bana küçük dünyamı geri verin, Parıldayan gözlerimdeki umudu, Yüzümdeki o saf temiz nurumu, Okşanmaktan yorulmayan sarı saçlarımı, Bana başımı koyduğum annemin dizini geri verin… Bana fırlatmayı beceremediğim topacımı, Kıyamadığımdan oynamadığım bilyelerimi, Ağaç dallarından yaptığım tabancamı, Gazoz kapaklarımı geri verin, Karşı evde oturan Yüksel ablayı, Yüksel ablanın sevgilisi Murat ağabeyi, Benimle gönderdikleri aşk mektuplarını Geri verin bana katıksız aşkları… Samimi verilen selamları, Her sabah kadınların yıkadığı, Toprak sokakları, At arabalarını, Bizi kovalayan kazları, Köşedeki bakkalın leblebi tozlarını, Bana bodrum katında ki evimizi geri verin… Çamurda açmış kır çiçeğiyim ben, Bana yeşil dağ eteklerimi geri verin, Kuşların özgürce uçtuğu, Bin bir renkli çiçeklerinin açtığı, Derelerin çağladığı küçük şehrimi geri verin, Sizin olsun zehir kusan arabalar, Sizin olsun erişemediğim gökdelenler, İçinde kaybolduğum büyük merkezler, Sizin olsun komşumu bilmediğim apartmanlar, Bana avludaki sıra evleri, Tezek kokan sokakları, Sokaktaki seyyar satıcıları, Bana bohçacılardan alınan basma kumaşları geri verin… Kötüleri, çirkinleri alın, Kavgaları, savaşları silin, Maskeleri, perdeleri indirin, Tertemiz yürekleri verin bana, Uğruna savaştığımız dürüstlükleri, Çıkarsız, menfaatsiz uzanan elleri, İçten samimi sohbetleri, Bana insanlığımı geri verin…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Harun Kilci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |