Yıllar sonra sordum seni;
Hâlâ seviyor musun? diye,
Dinledim yüreğimin sesini.
Öylesine feryat etti ki,
Öylesine hıçkırdı ki,
Küçücük yüreğimden,
Kendim bile korktum.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Yıllar sonra sordum seni;
Hâlâ seviyor musun? diye,
Dinledim yüreğimin sesini.
Öylesine feryat etti ki,
Öylesine hıçkırdı ki,
Küçücük yüreğimden,
Kendim bile korktum.