Tatdım tatların her birini;
Hüzün ile kederi,
Sevgi ve nefreti,
Acı dolu hasreti,
Yalayarak geçtim darağacı.
Unuttum, unuttum her birini,
Tadın sarar hâlâ dilimi.
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Binbir türde tatlar ve acılar gelip geçer insan ömründe. Ama dilde kalan tek bir tat vardır ki, ömrünüzün sonuna dek unutamazsınız.
Tatdım tatların her birini;
Hüzün ile kederi,
Sevgi ve nefreti,
Acı dolu hasreti,
Yalayarak geçtim darağacı.
Unuttum, unuttum her birini,
Tadın sarar hâlâ dilimi.