"Yarınki gazeteler bugünkülerden daha az okunacak, çünkü yarın ben ölmüş olacağım." - Mark Twain"

Yalnızlıkta Güzeldir...

Yalnız olmayı özlediğimiz anlarımız olmaz mı?

yazı resim

]

Yorumlar

Başa Dön