"Yarına ertelenen her iş, aslında bugünün bir esprisiydi; sen gülmeyi unuttun." - Franz Kafka"

Yalnızlıkta Güzeldir...

Yalnız olmayı özlediğimiz anlarımız olmaz mı?

yazı resim

]

Yorumlar

Başa Dön