Vazgeçilmezimdin, vazgeçtiğimi sandığın
Kadınımdın göğsüne başımı koyamadığım
Halimdin...
Zamansız, zamanım...
Gündüzüm, gecem...
Boşlukta sarılıp öptüğüm de sendin...
20.06.2010
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
Vazgeçilmezimdin, vazgeçtiğimi sandığın
Kadınımdın göğsüne başımı koyamadığım
Halimdin...
Zamansız, zamanım...
Gündüzüm, gecem...
Boşlukta sarılıp öptüğüm de sendin...
20.06.2010