"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

yazı resim

Vazgeçilmezimdin, vazgeçtiğimi sandığın
Kadınımdın göğsüne başımı koyamadığım
Halimdin...
Zamansız, zamanım...
Gündüzüm, gecem...
Boşlukta sarılıp öptüğüm de sendin...
20.06.2010

Yorumlar

Başa Dön