Vazgeçilmezimdin, vazgeçtiğimi sandığın
Kadınımdın göğsüne başımı koyamadığım
Halimdin...
Zamansız, zamanım...
Gündüzüm, gecem...
Boşlukta sarılıp öptüğüm de sendin...
20.06.2010
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Vazgeçilmezimdin, vazgeçtiğimi sandığın
Kadınımdın göğsüne başımı koyamadığım
Halimdin...
Zamansız, zamanım...
Gündüzüm, gecem...
Boşlukta sarılıp öptüğüm de sendin...
20.06.2010