"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Cıkmaz Sokak

yazı resim

Hayranim diyorsunda NEDEN ?

Hangi nefis hoslanmazki bu sözden.

Etrafin gecilmezken güzelden

Neden onlar degilde ben ???

Birak kelimelerin avucunda kalsin

Hapset onlari müebbedde kalsin...

Savur duygularini ateslerde yansin !

Inan buna pisman olmazsin....

Yorumlar

Başa Dön