Bilemem
Kendi halinde sevdamı kalmış
Ne dünün kıymeti
Ne geleceğin hikmeti
Düşünemem düşünemedim
Yüreğimde yangın var desem
İnanırsın diyemem
Sırlarım sende saklıdır
İyimidir kötümüdür bilemem
Cebirin Defteri ; 22,Şubat,2011; Altıntaş
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"
Bilemem
Kendi halinde sevdamı kalmış
Ne dünün kıymeti
Ne geleceğin hikmeti
Düşünemem düşünemedim
Yüreğimde yangın var desem
İnanırsın diyemem
Sırlarım sende saklıdır
İyimidir kötümüdür bilemem
Cebirin Defteri ; 22,Şubat,2011; Altıntaş