Bilemem
Kendi halinde sevdamı kalmış
Ne dünün kıymeti
Ne geleceğin hikmeti
Düşünemem düşünemedim
Yüreğimde yangın var desem
İnanırsın diyemem
Sırlarım sende saklıdır
İyimidir kötümüdür bilemem
Cebirin Defteri ; 22,Şubat,2011; Altıntaş
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Bilemem
Kendi halinde sevdamı kalmış
Ne dünün kıymeti
Ne geleceğin hikmeti
Düşünemem düşünemedim
Yüreğimde yangın var desem
İnanırsın diyemem
Sırlarım sende saklıdır
İyimidir kötümüdür bilemem
Cebirin Defteri ; 22,Şubat,2011; Altıntaş