"Tanrı, dünyaya komedi yazmış, ama eleştirmenler hep tragedya arıyor." - Woody Allen"

seçil

Git...

unuttum..unutmuştum..canımı o kadar yakmamıştı gidişin..hani o gün vardı ya o kadar emindim ki sevginden..o güvenli kollarınla

Başa Dön