Şimdi ise senin sevdiğin dizeleri okuyup ağlıyorum,
yersiz yere.
Belki de en sevdiğin şarkılar
Şimdi ise benim dilimde...
İnanmasam ben olduğuma;
Aynadakine "sen" diyeceğim.
Ne yaptın benim benliğime?
Ne yaptın benim kederime?
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Şimdi ise senin sevdiğin dizeleri okuyup ağlıyorum,
yersiz yere.
Belki de en sevdiğin şarkılar
Şimdi ise benim dilimde...
İnanmasam ben olduğuma;
Aynadakine "sen" diyeceğim.
Ne yaptın benim benliğime?
Ne yaptın benim kederime?