"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"

Bir Başına

Özlem, özlem dolu...

yazı resim

Odam,
Odam geceden daha gece.
İçim üşüyor.
Yaz aylarındayız ve içim üşüyor.
Gör!
Gör diyorum hasretim.
Bakma, gör...

Yorumlar

Başa Dön