Gidiyorum işte...
Hoşçakal
Kalbimi kırdın
Bilerek ya da bilmeyerek
Fark etmez ki
Düşündüğüm biz
Bu olmasa gerek
Kayıp gitmiş ellerimden
Harcanmış bir ömür
Onca emek
Müsadenle
Ağlamak istiyorum
Kendimden ve bizden
Özür dileyerek...

"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Gidiyorum işte...
Hoşçakal
Kalbimi kırdın
Bilerek ya da bilmeyerek
Fark etmez ki
Düşündüğüm biz
Bu olmasa gerek
Kayıp gitmiş ellerimden
Harcanmış bir ömür
Onca emek
Müsadenle
Ağlamak istiyorum
Kendimden ve bizden
Özür dileyerek...