bugün çatlağım biraz
yani deliyim...
ne hayat geliyor aklıma
ne ölüm!..
ben ölmem bilirsin.
haydi!
üstümdeki mavi bulut
in aşağıya!..
seni çok özledim...
dudakların varsa eğer
öpüşmeliyim...
"Yarına ertelenen her iş, aslında bugünün bir esprisiydi; sen gülmeyi unuttun." - Franz Kafka"
dudakların varsa eğer
bugün çatlağım biraz
yani deliyim...
ne hayat geliyor aklıma
ne ölüm!..
ben ölmem bilirsin.
haydi!
üstümdeki mavi bulut
in aşağıya!..
seni çok özledim...
dudakların varsa eğer
öpüşmeliyim...