bugün çatlağım biraz
yani deliyim...
ne hayat geliyor aklıma
ne ölüm!..
ben ölmem bilirsin.
haydi!
üstümdeki mavi bulut
in aşağıya!..
seni çok özledim...
dudakların varsa eğer
öpüşmeliyim...
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
dudakların varsa eğer
bugün çatlağım biraz
yani deliyim...
ne hayat geliyor aklıma
ne ölüm!..
ben ölmem bilirsin.
haydi!
üstümdeki mavi bulut
in aşağıya!..
seni çok özledim...
dudakların varsa eğer
öpüşmeliyim...