bugün çatlağım biraz
yani deliyim...
ne hayat geliyor aklıma
ne ölüm!..
ben ölmem bilirsin.
haydi!
üstümdeki mavi bulut
in aşağıya!..
seni çok özledim...
dudakların varsa eğer
öpüşmeliyim...
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
dudakların varsa eğer
bugün çatlağım biraz
yani deliyim...
ne hayat geliyor aklıma
ne ölüm!..
ben ölmem bilirsin.
haydi!
üstümdeki mavi bulut
in aşağıya!..
seni çok özledim...
dudakların varsa eğer
öpüşmeliyim...