Ne zaman aşık olsam
Gidip 31 çekiyorum...
Aşk;
Bütün anlamını yitiriyor...!

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
"bir zaman da senin için ağlarım"

Ne zaman aşık olsam
Gidip 31 çekiyorum...
Aşk;
Bütün anlamını yitiriyor...!