Ne zaman aşık olsam
Gidip 31 çekiyorum...
Aşk;
Bütün anlamını yitiriyor...!

"Yarına kadar ertelenebilecek hiçbir şey, bugünün kahvesini bekleyebilir." - Franz Kafka"
"bir zaman da senin için ağlarım"

Ne zaman aşık olsam
Gidip 31 çekiyorum...
Aşk;
Bütün anlamını yitiriyor...!