en sağlam kazıklara çakmışlardı hayatımı
ve
kollarımda en kırılmaz kelepçe...
ne var ki
unutmuşlardı bastığım toprağı
ben sana onunla birlikte kaydım...
eğil bak!
ayaklarının altındayım.....
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
ben sana onunla birlikte kaydım...
en sağlam kazıklara çakmışlardı hayatımı
ve
kollarımda en kırılmaz kelepçe...
ne var ki
unutmuşlardı bastığım toprağı
ben sana onunla birlikte kaydım...
eğil bak!
ayaklarının altındayım.....