"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

yazı resim

]

gençtim,
sevdalı.
dudağımda ıslık,
başımda kavak yelleri
ve ellerim ceplerimde.

bir akşam üstüydü,
karanlıktı,
yıldızlar vardı gökyüzünde.
yalnızdım.

sırtımdan vurdular.
ansızın.
bıçaktı.
acıydı.
çaresizdim.

çöktüm dizlerimin üstüne,
öğürdüm,öğürdüm.
ve kustum düşlerimi.
çiçek açtı kaldırımlar,
felaketti.

doğruldum.
yürüdüm.

aradan yıllar geçti.
o bıçak hala sırtımda durur şimdi.
vuranı kimse görmedi.
ve hala,
meçhul faili.

Yorumlar

Başa Dön