Gözyaşlarını budadılar ağacın.
Ağlamayı unuttu.
Yalnız başına mahallenin orta yerinde.
Narin gövdesine gelen vurdu, giden vurdu.
Olsaydı gözyaşı,
Belki ağlayarak avunurdu.
Ankara,04.05.2008 İbrahim KİLİK

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Gözyaşlarını budadılar ağacın.
Ağlamayı unuttu.
Yalnız başına mahallenin orta yerinde.
Narin gövdesine gelen vurdu, giden vurdu.
Olsaydı gözyaşı,
Belki ağlayarak avunurdu.
Ankara,04.05.2008 İbrahim KİLİK