Aylardan sonra,
ilkdefa, bugün ayrılığına alıştım.
Artık, eskisi gibi yokluğun acıtmıyor.
Senden öncede hayatın farkındaydım,
Bundan böylede hayatın içindeyim.
Oysa, alışamam sanmıştım yokluğuna,
İnan, alıştım gitti...
"Tanrı, dünyaya komedi yazmış, ama eleştirmenler hep tragedya arıyor." - Woody Allen"
insan herşeye alışıyor, ayrılık bile olsa.
Aylardan sonra,
ilkdefa, bugün ayrılığına alıştım.
Artık, eskisi gibi yokluğun acıtmıyor.
Senden öncede hayatın farkındaydım,
Bundan böylede hayatın içindeyim.
Oysa, alışamam sanmıştım yokluğuna,
İnan, alıştım gitti...