ah eylül!..
bir kedi bile bağışlamadın bana
marttan kalma!..
boşuna miyavladı
ekim!..
"Yarına kadar ertelenebilecek hiçbir şey, bugünün kahvesini bekleyebilir." - Franz Kafka"
nasıl da geçip gidiyor ömür!..

ah eylül!..
bir kedi bile bağışlamadın bana
marttan kalma!..
boşuna miyavladı
ekim!..