ne güne bakış değişti
ne de yaşamın hali
karşımda duruyorsun öylece
belki aynı şarkıyı mırıldanıyoruz bazen
ya da aynı sitemleri dile getiriyoruz sessizliğimizde
sen güne inatsın ben sana inat
gün bitiyor sonra ama sen bitmiyorsun...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Yaşanmak istenen bir türlü yaşanamaz ya
ne güne bakış değişti
ne de yaşamın hali
karşımda duruyorsun öylece
belki aynı şarkıyı mırıldanıyoruz bazen
ya da aynı sitemleri dile getiriyoruz sessizliğimizde
sen güne inatsın ben sana inat
gün bitiyor sonra ama sen bitmiyorsun...