Ne zaman aşık olsam
Gidip 31 çekiyorum...
Aşk;
Bütün anlamını yitiriyor...!

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
"bir zaman da senin için ağlarım"

Ne zaman aşık olsam
Gidip 31 çekiyorum...
Aşk;
Bütün anlamını yitiriyor...!