"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"

Bayram

Bayramsa, Bayraminiz mübarek olsun..

yazı resim

Gözyaslari akiyor yanaklara damla damla
Sokaklar dolmus ayiplarimizla
Ayyaslari üstlüyor simdi sehit topraklari
Ulastik yinede, "ne hikmet" bir bayrama daha

Bayram diyoruz adina, dinidir diyoruz
Yazikki kimimiz meyhanede, kimimiz gaflette kutluyoruz
Galiba aglamamiz lazim halimize yine
Galiba bu bayramda zulüm ve isyan doluyuz

Yorumlar

Başa Dön