]
bir sıkıntı var içimde,
bir keder:
bilemediğim.
gündüzümde, gecemde
artık yeter,
diyemediğim.
biriken bir şeyler var:
damla damla
hüzün...
hüzün neyi halleder,
yüzün her şeyi...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
]
bir sıkıntı var içimde,
bir keder:
bilemediğim.
gündüzümde, gecemde
artık yeter,
diyemediğim.
biriken bir şeyler var:
damla damla
hüzün...
hüzün neyi halleder,
yüzün her şeyi...