ne zaman
seni yaşasam 'ben' de
kendimden uzaklaşıyorum
en çok istediğim de
kendimi bırakıp buralarda
oralarda dolaşmak...

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
ne zaman / seni yaşasam 'ben' de / kendimden uzaklaşıyorum / en çok istediğim de / kendimi bırakıp buralarda / oralarda dolaşmak... /

ne zaman
seni yaşasam 'ben' de
kendimden uzaklaşıyorum
en çok istediğim de
kendimi bırakıp buralarda
oralarda dolaşmak...