"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Ben Hep Seni Yaşıyorum

ne zaman / seni yaşasam 'ben' de / kendimden uzaklaşıyorum / en çok istediğim de / kendimi bırakıp buralarda / oralarda dolaşmak... /

Yorumlar

Başa Dön