İki eski arkadaslardi. Biraraya geldiler neyden sonra.. Soguktu kadin. Adam : "Ya eskisi gibi ya da hiç!" dedi. Kadin cevap verdi: "Sadece icimden geldigi gibi.." Zaman gecti. Kadinin icinden hic gelmedi. Bitti.

"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
Bir 'Arkadaslık' Hikayesi

İki eski arkadaslardi. Biraraya geldiler neyden sonra.. Soguktu kadin. Adam : "Ya eskisi gibi ya da hiç!" dedi. Kadin cevap verdi: "Sadece icimden geldigi gibi.." Zaman gecti. Kadinin icinden hic gelmedi. Bitti.