"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Bir Yanım Gidiyor

yazı resim

Bir yanım gidiyor
Giderken gözü yaşlı.
Bir yanım kalıyor,
Öylesine mecbur,
Öylesine kederli.
Dolup dolup
Yağmayan hava gibiyim.
Düşsem,
Düştüğüm yer yanacak.
Düşmesem,
İçimde kalacak.

Yorumlar

Başa Dön