kış ortası bostan ektim
adını 'çocuk' koydum...
yaz ortası yağdı kar
adını 'çocuk' koydum...
baharı bilmeden geçti çocuklar
bostanı yoldum...
ağladı korkuluk...
t.a
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

kış ortası bostan ektim
adını 'çocuk' koydum...
yaz ortası yağdı kar
adını 'çocuk' koydum...
baharı bilmeden geçti çocuklar
bostanı yoldum...
ağladı korkuluk...
t.a