Bulutlardan aldım selamını...
Beni düşünüyormuşun derin derin
Çay içtiğin o balkonda akşamları...
Koynunda saklıyormuşun fotoğrafımı...
Bulutlardan aldım selamını,
Getirdiler bana gözyaşlarını...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Bulutlardan aldım selamını
Bulutlardan aldım selamını...
Beni düşünüyormuşun derin derin
Çay içtiğin o balkonda akşamları...
Koynunda saklıyormuşun fotoğrafımı...
Bulutlardan aldım selamını,
Getirdiler bana gözyaşlarını...