bittim
de
yeşerdim
kaç kere
umursamadan
insanların
kirli
pis
ayak
izlerini...

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

bittim
de
yeşerdim
kaç kere
umursamadan
insanların
kirli
pis
ayak
izlerini...