bittim
de
yeşerdim
kaç kere
umursamadan
insanların
kirli
pis
ayak
izlerini...

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

bittim
de
yeşerdim
kaç kere
umursamadan
insanların
kirli
pis
ayak
izlerini...