"Gelecek, şimdinin geçmişidir, sadece biraz daha pahalıya mal olur." - Mark Twain (kurgusal)"

Çok Şey Borçluyuz

yazı resim

Atatürk olmasaydı ne yapardık?
Her gün falakaya yatardık.
Hayattan tat alamazdık.
Mutsuz bir hayat yaşardık.

Atatürk'e çok şey borçluyuz.
Cumhuriyetle birlikte Atatürk'ü anıyoruz.
Biz ayrım yapmadan hepsini seviyoruz.
Kötü olay olduğunda üzülüyoruz.

Yorumlar

Başa Dön