"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Davista ile Sohbet (Iıı)

yazı resim

-Davista;
-Buyur Hanım..
-Bir şey değilde insan merak ediyor işte;
-Neyi Hanım..?
-O Kızıl dudakların içinden,O ağızdan çıkan Nefes Cennetin hangi tadı acaba?
-Sende haklısın Hanım
-Merak işte

Yorumlar

Başa Dön