"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

Dudaklarım

yazı resim

kovalamaca oynadık
yıldızlar önde
ben arkada...

zaman gece...

sonra yakaladık birbirimizi
hem kucaklaştık
hem öpüştük gizlice

kimseler görmedi bizi
öpüşmek üç hece!.

işte bu yüzden
dudaklarım yıldıza benzedi!..

koşun gelin çocuklar
öpeyim hepinizi!..

Yorumlar

Başa Dön