"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Düş, Gerçek?

gel-gitlerimden birinde yazdım bu şiiri, umut umurumdaydı doğrusu

yazı resim

düşlerimdi,
düşerken tutunduğum,
düşüncemde büyüdün,
ıslak ve sisliydi siluetin,
şekillendirdim.
düşerdim olmasaydı.
umut gerekliydi.
düşe erdim.

Yorumlar

Başa Dön