nasip etmeyene değer verme
kabul etmeyene seviyorum deme
mutlu etmeyene gel deme
hayat kısa aldanıp kendine dert etme...
nasipsiz...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
nasip etmeyene değer verme
kabul etmeyene seviyorum deme
mutlu etmeyene gel deme
hayat kısa aldanıp kendine dert etme...
nasipsiz...