olmayacak şeye amin demek nasıl zorsa
öyle sevmek gerekir her satırda!
nasıl unutmak çaresizlik kadar zorsa
işte öyle olması gerekir hayatın her anıda..
nasipsiz...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
olmayacak şeye amin demek nasıl zorsa
öyle sevmek gerekir her satırda!
nasıl unutmak çaresizlik kadar zorsa
işte öyle olması gerekir hayatın her anıda..
nasipsiz...