"Yazarlar, tanrıların kalemleri değil, kendi cehennemlerinin mürekkep damarlarıdır." - Stephen King (kurgusal olarak)"

Faiziyle Yaşamak

İdare edip gidiyorum...

yazı resim

Hayatımın yarısını "nasılsınlara"
Diğer yarısını da "çok şükür Allah'a" yatırdım
Ve
Faiziyle
İdare edip gidiyorum...

Yorumlar

Başa Dön