Hayatımın yarısını "nasılsınlara"
Diğer yarısını da "çok şükür Allah'a" yatırdım
Ve
Faiziyle
İdare edip gidiyorum...
"Yazarlar, tanrıların kalemleri değil, kendi cehennemlerinin mürekkep damarlarıdır." - Stephen King (kurgusal olarak)"
"Yazarlar, tanrıların kalemleri değil, kendi cehennemlerinin mürekkep damarlarıdır." - Stephen King (kurgusal olarak)"
İdare edip gidiyorum...
Hayatımın yarısını "nasılsınlara"
Diğer yarısını da "çok şükür Allah'a" yatırdım
Ve
Faiziyle
İdare edip gidiyorum...