o değil de,
yokluğunda-
yokluğunla dağlanan kalbimin
yanık kokusu,
asıl midemi bulandıran..
ve aynı yanığın,
dumanıdır gözlerimi yaşartan..
yoksa ben iyiyim,
gayet iyi..
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
o değil de,
yokluğunda-
yokluğunla dağlanan kalbimin
yanık kokusu,
asıl midemi bulandıran..
ve aynı yanığın,
dumanıdır gözlerimi yaşartan..
yoksa ben iyiyim,
gayet iyi..