ne söz olabildim
ne yazı
ne kadeh
ne de mêy
ne ben
ne de sen olabildim
ne olduysam
oldum işte
bilmiyorum
karşındayım
biraz ondan
biraz bundan
ne mutlu !
kendi olabilenlere
ne mutlu
özgür bir rûha
üflenir ancak
gerçeğin soluğu...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
.
ne söz olabildim
ne yazı
ne kadeh
ne de mêy
ne ben
ne de sen olabildim
ne olduysam
oldum işte
bilmiyorum
karşındayım
biraz ondan
biraz bundan
ne mutlu !
kendi olabilenlere
ne mutlu
özgür bir rûha
üflenir ancak
gerçeğin soluğu...