Ula bu siteye girdik, çıkamıyok uşaklar. Napıcaz ulan!dandiri dasdana danalar girmişbostana
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
sitedeki tüm gayıtlarımı guyutlarımı silin ula uşaklar
Ula bu siteye girdik, çıkamıyok uşaklar. Napıcaz ulan!dandiri dasdana danalar girmişbostana