"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Giriş Var Çıkış Yok

sitedeki tüm gayıtlarımı guyutlarımı silin ula uşaklar

yazı resim

Ula bu siteye girdik, çıkamıyok uşaklar. Napıcaz ulan!dandiri dasdana danalar girmişbostana

Yorumlar

Başa Dön