Yarali bir kus gibiyim
Yüregim üsüyor,
Kanat cirpiyorum
Sensizlik bu olsa demek,
Ölüme göz kirpiyorum...
Düsseldorf.2003
WEB: www.hasansami.de
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Sensizlik bu olsa demek!...
Yarali bir kus gibiyim
Yüregim üsüyor,
Kanat cirpiyorum
Sensizlik bu olsa demek,
Ölüme göz kirpiyorum...
Düsseldorf.2003
WEB: www.hasansami.de