Gözlerimi gece yarılarına bırakalı
Kaç zaman oldu kimbilir..
Güneş,
Kusura bakma e mi?
Bir yıldız uğruna
Terketmemeliydim seni..
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Gözlerimi gece yarılarına bırakalı
Kaç zaman oldu kimbilir..
Güneş,
Kusura bakma e mi?
Bir yıldız uğruna
Terketmemeliydim seni..