"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Hadi Canım

yazı resim

yana yakara koşuyordun bana
bi an,ama o an sandım ki yoksun
yokluğundan varoldum çalılı sabahlarda
tanıdık bir koku var bu duvarlarda
ama her anı sevgiye nefrete bulandıkça çorbama tatsız tuzsuz mazeretler iste
yıkamadım çoraplarımı izim kalsın diye
yaptım bile,çoktan aşık oldum gidişine
sen yine dön bana gitman ümidiyle

Yorumlar

Başa Dön