ohhaaa!..yok mu dahhaaaa!...
dediğimde
aşk meşk değil
nedense
zamlar düşüyor aklıma!..
bağışla beni sevgilim
hayat meyat meselesi yüzünden
unuttum gibi görünsem de seni
unutmuş falan değilim, vallaa!..
:))
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

ohhaaa!..yok mu dahhaaaa!...
dediğimde
aşk meşk değil
nedense
zamlar düşüyor aklıma!..
bağışla beni sevgilim
hayat meyat meselesi yüzünden
unuttum gibi görünsem de seni
unutmuş falan değilim, vallaa!..
:))