"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"

Hay Senin Çarkına

yazı resim

ohhaaa!..yok mu dahhaaaa!...
dediğimde
aşk meşk değil
nedense
zamlar düşüyor aklıma!..

bağışla beni sevgilim
hayat meyat meselesi yüzünden
unuttum gibi görünsem de seni
unutmuş falan değilim, vallaa!..

:))

Yorumlar

Başa Dön