ohhaaa!..yok mu dahhaaaa!...
dediğimde
aşk meşk değil
nedense
zamlar düşüyor aklıma!..
bağışla beni sevgilim
hayat meyat meselesi yüzünden
unuttum gibi görünsem de seni
unutmuş falan değilim, vallaa!..
:))
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

ohhaaa!..yok mu dahhaaaa!...
dediğimde
aşk meşk değil
nedense
zamlar düşüyor aklıma!..
bağışla beni sevgilim
hayat meyat meselesi yüzünden
unuttum gibi görünsem de seni
unutmuş falan değilim, vallaa!..
:))