ohhaaa!..yok mu dahhaaaa!...
dediğimde
aşk meşk değil
nedense
zamlar düşüyor aklıma!..
bağışla beni sevgilim
hayat meyat meselesi yüzünden
unuttum gibi görünsem de seni
unutmuş falan değilim, vallaa!..
:))
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"

ohhaaa!..yok mu dahhaaaa!...
dediğimde
aşk meşk değil
nedense
zamlar düşüyor aklıma!..
bağışla beni sevgilim
hayat meyat meselesi yüzünden
unuttum gibi görünsem de seni
unutmuş falan değilim, vallaa!..
:))