Yada Acima Bana
Nede Olsa Sensiz Yasamak
En Büyük Intihar...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Olumle Yasam Ic Ice Girmis Bana Umuttan BahsetmeBileklerimden Sana Akan Güllere Üzülme / /
Yada Acima Bana
Nede Olsa Sensiz Yasamak
En Büyük Intihar...